1. Parțile Contractante

S.C. SOVIA SERV S.R.L., cu sediul social în Lugoj str. Victor Vlad Delamarina, nr. 42, înregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J35/2598/2003 CUI RO15880507, atribut fiscal RO, având contul nr. RO15BACX0000000239459000, deschis la Banca ING , reprezentat de dl. Streian Ovidiu– Administrator, operatorul platformei www.e-dvv.ro în calitate de Prestator.

si

Clientul, utilizatorul platformei e-dvv și a tuturor serviciilor oferite prin intermediul acesteia au agreat urmatoarele:

Acesta reprezintă contractul propus de Prestator și trebuie acceptat înainte de comandărea oricarui serviciu oferit de Prestator. Orice comandă confirmata de Client, prin bifarea căsuței "Sunt de acord cu termenii si condițiile" reprezintă o acceptare din partea Clientului a ofertei Presatorului, în condițiile stipulate de art. 9 din Legea comertului electronic 365/2002. Bifarea căsuței reprezintă o semnatură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnatură olografa.

Definiții:

e-dvv.ro: site-ul de internet, precum și ansamblul serviciilor accesibile pe acest site web sau pe subdomeniile acestuia.

Serviciu: serviciile puse la dispoziție de Prestator prin intermediul site-ului www.e-dvv.ro, sub forma unui abonament lunar / anual.

Client: persoana juridică care face o comandă pe site-ul www.e-dvv.ro sau se înregistreaza că utilizator.

Comanda: comandă de achizitionare a unuia sau mai multor servicii afișate pe site-ul www.e-dvv.ro, realizata de un client care își dorește să beneficieze de acel/acele servicii.

Vizitator: persoana fizică ce viziteaza website-ul www.e-dvv.ro, fară a fi achizitionat servicii și fară să fi facut o Comanda.

2. Obiectul și acceptarea prezentului Contract de prestări servicii

2.1. Prezentul Contract de prestări servicii este aplicabil tuturor comenzilor sau conturilor realizate prin intermediul www.e-dvv.ro. Clientul se obligă să ia la cunoștinta de aceste condiții înainte de a realiza o comandă sau de a-și deschide un cont. Toate comenzile și deschiderea contului implica acceptarea de către Client a tuturor acestor condiții de prestări servicii. Acceptarea prezentului contract de către client se face prin bifarea căsuței „Sunt de acord cu termenii și condițiile”.

2.2. Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentele condiții de prestări servicii în orice moment. Versiunea aplicabila unei comenzi realizate este aceea în vigoare pe www.e-dvv.ro la momentul la care s-a plasat comandă de către client.

2.4. Serviciile pot fi accesate de pe o serie de interfete precum: aplicatii desktop ce se instaleaza pe sisteme de operare Windows, Mac și Linux, aplicatii iOS și Android și web browser.

2.5. Lista preturilor serviciilor oferite se poate gasi la adresa https://www.e-dvv.ro/#plan-tarifar și, dupa caz, de la un reprezentant al Prestatorului prin email sau telefonic. Prețul se va stabili de către Prestator în funcție de necesitatile Clientului și de perioada pe care se achita serviciul. Plata serviciilor de către Client reprezintă acceptarea de către acesta a prețului oferit de Prestator.

2.6. Prin încheierea contractului, Clientul întelege și confirma faptul că alti utilizatori (firme) cu care Clientul a tranzacționat în platforma e-dvv vor fi conștienți de faptul că firma Clientului utilizeaza serviciul e-dvv.

2.7. Prezentul contract de prestări servicii este însoțit și trebuie interpretat împreuna cu Politica de confidentialitate gasita la adresa

https://www.e-dvv.ro/politica-de-confidentialitate

3. Durata contractului

3.1. Prezentul contract se încheie pe o perioada nedeterminata începând de la data plasarii comenzii sau data crearii contului, iar obligațiile parților intră în vigoare de la aceasta data.

3.2. Imediat ce se efectueaza plata tipului de abonament ales, Clientul va avea acces la serviciile incluse în pachetul abonamentului din momentul confirmarii platii de către Prestator. Anularea comenzii se poate efectua pâna în momentul efectuarii platii. Orice erori survenite la comandă facuta de Client pot fi corectate pâna în momentul confirmarii platii de către Prestator printr-un email trimis la office@soviaserv.ro // suport@e-dvv.ro sau nr. de telefon 0745.862.261 de luni pana vineri intre orele 09:00 si 18:00.

3.3. Prestatorul ofera posibilitatea de a testa gratuit serviciile e-dvv pe o perioada de 1 luna. Dupa expirarea acestei perioade, Clientul poate să opteze pentru un abonament. În cazul în care nu mai dorește continuarea serviciilor, accesul va fi întrerupt definitiv.

3.6 Contul Clientului va fi sters automat dupa 2 ani de la expirarea abonamentului sau în cazul în care Clientul nu a continuat cu un abonament platit, dupa 2 ani de la expirarea perioadei de proba.

4. Valoarea contractului și efectuarea plații

4.1. Pentru serviciile prestate, Clientul va achita Prestatorului contravaloarea abonamentului, prevazuta în momentul finalizarii comenzii.

4.2. Prestatorul va trimite notificari de plata regulate în conformitate cu tipul de abonament ales.

5. Descarcarea, instalarea si utilizarea programului / aplicatiei e-dvv

5.1 Aplicația e-dvv este special dezvoltată să vină în ajutorul agenților economici care doresc să fie eficienți și rapizi în cazul creeri declarațiilor de valoarea in vama. Pricipala funcționalitate este importul datelor din declaratii vamale (fișiere Pdf) și generarea declarație de valoare in vama.

5.2 Aplicatie e-dvv.ro NU are nici un fel de legatura cu Autoritatea Vamala Romana sau cu alte autoritati ale statului roman. Utilizarea programului e-dvv NU este obligatorie.

5.3 Prin documentul de față, Termeni si condiții de utilizare , precum si prin Acordul de licența e-dvv, care se gaseste în kitul de instalare al programului, Furnizorul va acorda Beneficiarului si numai acestuia licența ne-exclusiva pentru utilizarea produsului e-dvv sau a altor bunuri si servicii, si numai în urma plații si a comenzii pentru produsele oferite contra-cost.

6. Disponibilitatea serviciilor afișate

6.1 Oferta Prestatorului cu privire la servicii și prețul acestora este valabila atâta vreme cât este afișata pe www.e-dvv.ro. Prestatorul își va îndeplini obligațiile contractuale imediat ce clientul va efectua plata aferenta serviciului selectat.

6.2. Orice modificari ale tarifelor sau cu privire la disponibilitatea serviciilor vor fi comunicate prin email la adresa de contact a clientului din contul de utilizator sau prin intermediul aplicatiei cu cel putin 30 de zile înaintea oricarei modificari. Serviciile de mentenanta ale aplicatiei sunt anuntate prin intermediul aplicatiei sau prin email.

6.3. Clientul este responsabil cu actualizarea datelor din contul de utilizator imediat ce intervin schimbari. Prestatorul nu își asuma responsabilitatea în cazul în care intervin prejudicii sau pagube de orice natura din cauza imposibilitatii de a accesa adresa de e-mail declarata în contul de utilizator.

6.4. Accesul la serviciile e-dvv este posibil pâna la renuntarea la serviciu și/sau ștergerea contului de Client, indiferent de progresul tehnologic sau modificari, cu exceptia cazului în care Clientul nu își mai platește abonamentul. Acest acces cuprinde și actualizari legislative pentru serviciile disponibile, cât și asistenta pe întreaga perioada de desfașurare a prezentului contract.

6.5. Prestatorul depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la serviciile oferite, dar nu poate garanta disponibilitatea serviciului decât în masura de 99.8%. Perioada de disponibilitate nu include perioadele de mentenanta anuntate în prealabil prin email sau în cadrul serviciului, însa include acele perioade de mentenanta neanuntate. Ca atare, având în vedere dependenta serviciilor oferite de accesul la Internet, posibilele limitari tehnice și de sistem ce pot aparea, Prestatorul își asuma o obligatie de diligenta în ceea ce privește disponibilitatea serviciilor conform procentului de mai sus. Daca Clientul nu a putut accesa serviciul din motive imputabile Prestatorul pentru o perioada mai mare decât cea mentionata mai sus, acesta poate cere rambursarea proportionala a abonamentului platit pentru perioada în care serviciul nu a fost disponibil.

6.6. În condițiile în care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile Prestatorului, Clientul își poate exporta documentele si inregistraile în format tabelar. În condițiile în care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile Clientului (neplata, încalcarea acestui contract etc.), Prestatorul se va stradui, fară a garanta însa, să ofere Clientului acces pentru a își exporta documentele / datele în format tabelar. Prestatorul nu își poate asuma vreo obligatie legata de modul cum aceste date pot fi încarcate în alte sisteme informatice.

7. Drepturile și obligațiile parților

7.1. Drepturile și obligațiile Clientului

7.1.1. Clientul este unicul responsabil pentru întreg continutul existent în contul sau sau pentru orice încalcare a legii sau a drepturilor unei terte persoane.

7.1.2. Clientul se obliga să foloseasca serviciile oferite de Prestator în deplina legalitate și cunoscând dispozitiile legale în vigoare cu privire la activitatea pe care o desfașoara.

7.1.3. Se obliga să respecte în totalitate prevederile legate de drepturile de autor și protectia datelor cu caracter personal în ceea ce privește datele introduse în sistem.

7.1.4. Își asuma întreaga raspundere pentru crearea, personalizarea, administrarea, gestionarea, acuratetea și legalitatea documentelor emise si a fisierelor trimise cu ajutorul serviciilor oferite.

7.1.5. Clientul va procesa datele cu caracter personal conform prevederilor legale în vigoare și are obligatia de a respecta legislatia în acest domeniu, iar Prestatorul nu poate fi facut responsabil pentru niciun fel prejudicii sau încalcari ale drepturilor tertelor persoane.

7.1.6. Are dreptul de a adauga în sistemul informatic mai multi utilizatori ai contului cu diverse drepturi de acces – în totalitate sau în parte – în contul sau. De asemenea poate delega atributiile sale unuia sau mai multor utilizatori.

7.1.7. Întelege și este de acord cu Termenii și Conditiile.

7.2. Drepturile și obligațiile Prestatorului

7.2.1. Prestatorul asigura:

  • posibilitatea de a importa fisiere - declaratie vamala format PDF si generarea declaratiilor de valoare in vama. Datele din declaratia vamala nu sunt stocate / salvate, acestea sunt disponibile doar in sesiunea curenta. Exista și posibilitatea testarii gratuite a serviciilor pe o perioada de 1 luna. Dupa expirarea acestei perioade serviciul devine inactiv.
  • asistenta de luni pâna vineri între orele 09:00 – 18:00 pentru probleme legate de aplicatii. Nu oferim asistenta legislativa-Intrastat / financiar-contabila.
  • backup al datelor
  • conectarea la sistem printr-un protocol sigur de comunicare (https)
  • sincronizarea datelor din contul de utilizator în așa fel încât să fie disponibile de pe orice tip de dispozitiv, de oriunde, prin accesul la Internet.

7.2.2. www.e-dvv.ro actioneaza că un gazduitor pentru continutul adaugat de Client, în condițiile Legii 365/2002 privind comertul electronic. În același timp, o parte limitata de date sunt stocate și pe calculatoarele Clientului. În schimb, datele nu sunt pastrate în browser sau pe mobil. Prestatorul nu își asuma responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activitati ce pot compromite contul Clientului. În cazul în care Prestatorul primește o notificare cu privire la existenta unor servicii cu o aparenta nelegala realizata de către Client, își rezerva dreptul de a suspenda contul de utilizator sau bloca accesul la acesta.

7.2.3. Fiecare Client va avea un sistem de utilizatori carora li se vor putea configura un anumit set de drepturi. Clientul poarta întreaga responsabilitate în cazul în care utilizatorii aprobati de către Client încalca dispozitiile documentelor precizate la punctul 2.6 al prezentului contract sau se angajeaza în activitati ilegale sau imorale.

7.2.6. Prestatorul nu monitorizeaza și nu exercita nici un control asupra datelor și documentelor Clientului.

7.2.7. Prestatorul ofera un drept de utilizare (licenta) neexclusiva și nelimitata în timp și spatiu pe perioada abonamentului, pentru folosirea serviciilor oferite.

7.2.8. În cazul în care uptime-ul este sub 99.8% vom oferi despagubiri procentuale din valoarea abonamentului conform articolului 5.5.

7.2.9 Prestatorul are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale si de a le face publice în mod agregat.

8. Înregistrare, parole și responsabilitati

8.1. Înregistrarea unui cont se face în mod gratuit și permite testarea serviciilor pentru 1 luna. Prestatorul recomandă utilizatorilor inregistrati să nu dezvaluie nimanui parolele de acces.

8.2. Din pacate, nicio transmisie de date prin intermediul internetului nu poate fi garantata a fi 100% sigura. În consecinta, în ciuda eforturilor noastre de a va proteja informatia și de a folosi protocoale securizate de transmitere a informatiei (https), Prestatorul nu poate asigura sau garanta securitatea informatiilor transmise de Client către Prestator. Așadar, orice informatie trimisa către Prestator se va face pe riscul Clientului.

8.3. Orice acces neautorizat la elementele nepublice ale site-ul www.e-dvv.ro sau accesul altor persoane în afară celor autorizate la un cont e-dvv reprezintă infractiunea de acces fară drept la un sistem informatic și va fi sanctionata conform legislatiei române în vigoare.

9. Raspunderea contractuala

9.1. Clientul garanteaza datele introduse și poarta întreaga responsabilitate pentru felul și scopul în care utilizeaza serviciile puse la dispozitie de Prestator precum și pentru felul în care configureaza sistemul de utilizatori ce au acces la contul Clientului și comportamentul acestora.

9.2. Clientul este singurul responsabil cu privire la introducerea informatiilor într-un mod corect și complet, precum și cu pastrarea acuratetii informatiilor sau a actualizarii lor în contul e-dvv.

9.3. Prestatorul nu poate fi tinut raspunzator în cazul în care Clientul se folosește de aplicatiile și serviciile puse la dispozitie în scopuri ilegale sau imorale.

9.4. Clientul este de acord că este singurul responsabil și va despagubi Prestatorul pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar că urmare a oricaror actiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document, Clientul întelege și accepta faptul că Prestatorul va transmite datele acestuia către organele de ancheta, în cazul în care legea îl obliga să faca acest lucru.

9.5. Deși în fiecare moment face eforturi în vederea asigurarii calitatii și corectitudinii mesajelor publicate în site, Prestatorul nu poate garanta, expres sau implicit, în privinta continutului, a software-ului ori a produselor și serviciilor publicate sub egida sa. Prestatorul nu își asuma raspunderea, în nici o situatie, pentru nici o dauna sau eroare pricinuita direct sau indirect, pentru nici o lipsa de profit directa sau indirecta (incluzând, dar fară a se limita la aceasta enumerare: daune pentru pierderea profitului, întreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizarii sau a întreruperii utilizarii ori a lipsei regularitatii informatiilor și serviciilor furnizate de site.

10. Încetarea contractului

10.1. Prezentul contract înceteaza în urmatoarele cazuri:

  1. partile convin de comun acord încetarea contractului;
  2. neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasa repetata a obligatiilor contractuale de către una din parti;
  3. decizia unilaterala a uneia dintre parti, transmisa în scris celeilalte parti; receptia notificarii de încetare trebuie să aiba loc cu minimum 30 zile calendaristice înainte de data stabilita pentru încetarea colaborarii;
  4. în caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizatiei de functionare a unuia din contractanti, caz în care partile vor fi tinute a îndestula datoriile uneia către alta, datorii rezultate pâna la momentul interventiei cauzei de disparitie.

11. Exonerarea de raspundere

11.1. Prestatorul nu va raspunde pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice paguba sau costuri ce pot interveni din întârzierea platilor ce sunt în sarcina Clientului, precum și încalcarea de către acesta a oricaror obligatii legale daca nu sunt din vina Prestatorului.

12. Confidentialitate

12.1. Nici una din Partile contractante nu are dreptul, fară acordul scris prealabil al celeilalte Parti:

  1. de a face cunoscuta orice informatie confidentiala unei terte parti, în afară acelor persoane implicate în derularea si executarea contractului;
  2. de a utiliza orice informatie confidentiala sau la care are acces în perioada de derulare a contractului, în alt scop decât acela de a-si executa obligațiile asumate. Toate informatiile confidentiale trebuie marcate că atare de partea care le invoca a fi confidentiale.

12.2. Restrictia prevazuta anterior nu va fi aplicabila daca:

  1. informatia era cunoscuta partii contractante înainte că ea să fi fost primita în executarea prezentului contract;
  2. informatia era accesibila publicului;
  3. partea în cauza a fost obligata în conformitate cu dispozitiile legale să dezvaluie informatiile în cauza.

13. Forta majora

13.1. Forta majora exonereaza de raspundere partile, în cazul neexecutarii partiale sau totale a obligatiilor asumate prin prezentul contract. Prin forta majora se întelege un eveniment independent de vointa parților, imprevizibil și insurmontabil, aparut dupa încheierea contractului și care împiedica partile să execute total sau partial obligațiile asumate.

13.2. Partea care invoca forta majora are obligatia să o aduca la cunoștinta celeilalte parti, în scris, în maximum 5 zile de la aparitie.

13.3. Partea care invoca forta majora are obligatia să aduca la cunoștinta celeilalte parti încetarea cauzei acesteia în maximum 15 zile de la încetare.

13.4. Daca aceste împrejurari și consecintele lor dureaza mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunta la executarea contractului pe mai departe. În acest caz, nici una din parti nu are dreptul de a cere despagubiri de la cealalta parte, dar ele au îndatorirea de a-și onora toate obligațiile pâna la aceasta data.

14. Legea guvernanta

14.1. Drepturile și obligațiile parților impuse de prezentul contract, precum și toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate și guvernate de legea româna în vigoare.

14.2. Orice litigiu care are că obiect acest acord va fi solutionat pe cale amiabila, iar în cazul în care solutionarea amiabila nu este posibila va fi adus spre solutionare în fata unui arbitru. În condițiile în care partile nu cad de acord asupra numirii unui arbitru în termen de 15 zile de la notificarea litigiului, competenta va reveni instantelor românești de la sediul Prestatorului.

15. Dispozitii finale

15.1. Partile declara că au negociat toate clauzele prezentului contract și acestea sunt acceptate în mod expres prin semnarea contractului, orice întelegere anterioara neproducând efecte juridice între acestea.

15.2. Prestatorul isi rezerva dreptul de a actualiza și modifica periodic acesti termeni. În astfel de cazuri, vom informa Clientul în avans, prin postarea acestei politici pe website cu 15 de zile înainte de intrărea să în vigoare, motiv pentru care rugam Clientul să verifice periodic continutul acestui document.

15.3. Orice notificare către Prestator trebuie trimisa electronic la adresele de email office@soviaserv.ro // suport@e-dvv.ro

Prezentul contract este disponibil la adresa https://www.e-dvv.ro/termeni-si-condiții

Anexa 1 – prelucrarea datelor personale de către e-dvv.ro conform GDPR

Contract prelucrare date personale Operator (Client)– Împuternicit (e-dvv.ro) Varianta 1.0 valabila din 01 octombrie 2021

Prezenta anexa prevede regulile specifice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal trimise de către Beneficiar, în calitate de Operator, de către S.C. SOVIA SERV S.R.L, în calitate de împuternicit în conformitate cu Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulatie a acestor date (denumit în continuare ”GDPR”), că și orice legislatie nationala subsecventa cu privire la domeniul protectiei datelor cu caracter personal.

Art 1. Termeni

În cuprinsul acestei anexe termenii folositi vor fi interpretati în conformitate cu GDPR, iar acolo unde este cazul, termenii folositi vor avea definitiile stipulate de art. 4 din GDPR.

Art 2. Obiectul prelucrarii

Obiectul prelucrarii datelor personale îl reprezintă prelucrarea de către Împuternicit a datelor personale trimise de către Operator în scopul furnizarii serviciilor stipulate în contractul principal de servicii e-dvv.ro.

Art 3. Date colectate

Datele personale puse la dispozitie de către Operator prelucrate în temeiul acestui contract sunt:

3.1 Pentru serviciul e-dvv.ro – datele personale sunt cele care apar pe documente, cum ar fi: Datele Companie, Nume prenume emitent document și date de identificare ale acestuia, email, telefon; în plus datele necesare pentru intocmirea declaratiei intrăstat si incarcate din fisierele excel sau introduse manual.

3.2 Pentru serviciul e-dvv.ro – configurare transmitere email-uri către clienti, datele sunt – email utilizator și parola prin care se transmit email-urile, că și adresele de email către care se trimit facturile.

Art.4 Categorii de persoane vizate

Categoriile de persoane vizate sunt:

Art. 5. Instructiuni specifice

În temeiul acestui contract Operatorul da urmatoarele instructiuni specifice Împuternicitului:

5.1. Sa colecteze și să prelucreze date cu caracter personal primite de la Operator în mod direct în scopul prevazut la art.7. Aceste date sunt cele specificate în articolul 3.

5.2. Sa trimita mesaje prin email în numele Operatorului, pentru serviciul de transmitere documente prin email (daca acest serviciu este folosit de către Operator);

5.3. Sa colecteze și să prelucreze informatii daca documentele sale trimise si gazduite pe platforma e-dvv au fost deschise si/sau vizualizate de către Clientii Operatorului.

Art. 6. Durata prelucrarii

Durata prelucrarii datelor cu caracter personal este identica cu durata functionarii contractului principal de furnizare servicii.

Art. 7 Natura și scopul prelucrarii

Natura și scopul prelucrarii sunt cele stabilite de către Operator în temeiul contractului principal și anume furnizarea serviciilor e-dvv, în funcție de pachetul de servicii achizitionat.

Pentru clientii care utilizeaza autentificarea prin recunoașterea profilului de tastare, prelucrarea datelor are că scop protejarea împotriva substituirii de persoana și a potentialelor riscuri ce pot decurge din acest fapt.

Art. 8 Sub-împuterniciti

În cazul în care prelucrarea datelor Operatorului sau anumite parti are prelucrarii se efectueaza de către Împuternicit prin intermediul altor persoane, numite sub-împuterniciti, acesta trebuie să respecte urmatoarele principii:

8.1. În temeiul acestui articol Operatorul întelege să autorizeze Împuternicitul sa prelucreze datele sale prin urmatorii sub-împuterniciti pentru urmatoarele activitati:
– A2 Hosting VAT Number: EU528002111 // GSTIN: 9921USA29023OSM - locatie Olanda - pentru gazduire

8.2. Pentru sub-împuterniciti viitori, Împuternicitul primește o autorizare generala de a subcontracta cu orice alt furnizor din U.E., EEA sau tara cu nivel adecvat de protectie recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, care este necesar pentru anumite parti ale procesarii datelor conform prezentului contract care ofera un nivel de securitate adecvat, cel putin la nivelul prezentului contract. Aceasta autorizare include obligatia de informare a Operatorului, printr-un mesaj prin contul de pe site-ul Împuternicitului sau prin email. Operatorul are posibilitatea de a formula obiectii în termen de 2 zile lucratoare.

8.3 De asemenea e-dvv poate trimite datele prelucrate de Operator către alti împuterniciti ai Operatorului (cum ar fi de exemplu procesatorii de plati) doar daca exista un contract între Operator și acești alti împuterniciti, că și cererea Operatorului către e-dvv de a trimite datele către acest împuternicit.

Art. 9. Drepturile și obligațiile Operatorului

Art. 10. Drepturile și obligațiile Împuternicitului:

Art.11 Securitatea prelucrarii

11.1 Împuternicitul trebuie să îndeplineasca masuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura masurile adecvate de securitate raportate la risc, conforme cu bunele practici în industrie. În stabilirea nivelului adecvat de securitate, Împuternicitul trebuie să ia în considerare stadiul actual al dezvoltarii, costurile implementarii și natura, domeniul de aplicare, contextul și scopurile prelucrarii, precum și riscul cu diferite grade de probabilitate și gravitate pentru drepturile și libertatile persoanelor fizice, că și riscurile care apar ca urmare a prelucrarii, în special cu privire la cele care pot duce care duce, în mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea, sau divulgarea neautorizata a datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea.

11.2 În acest context Împuternicitul a stabilit aplicarea interna a urmatoarele masuri organizatorice și tehnice de securitate pentru securitatea datelor personale, luând în considerare tipul de activitate prestata:
  • acces limitat la baza de date pentru un numar foarte restrans de angajati ai Imputernicitului
  • monitorizarea permanenta a accesului la baza de date
  • criptarea conexiunii folosite de Operator pentru accesarea serviciului folosind SSL
  • parolele clientilor stocate criptat
  • copii de siguranta regulate

11.3 În mod voluntar, Împuternicitul poate trimite rezumatele concluziilor auditorilor de securitate (dupa ștergerea informatiilor comerciale sau confidentiale) realizate periodic către Operatori pentru a demonstra activitatile sale continue pe acest subiect. Art.12 Limitarea raspunderii Operatorul este de acord să exonereze Împuternicitul de orice raspundere pentru pagubele ce ar putea decurge din:
  • nerespectarea contractului din cauza unor evenimente ce exced oricarei raspunderi a Împuternicitului;
  • respectarea instructiunilor Operatorului sau nerespectarea instructiunilor Operatorului justificata în prealabil printr-o notificare referitoare la nelegalitatea ei;
  • lipsa sau vicierea acordului persoanelor vizate sau a utilizarii unui temei legal greșit de către Operator;
  • nerespectarea contractului din cauza unor actiuni ale Operatorului.

Art.13 Delimitarea raspunderii

Operatorul și Împuternicitul își delimiteaza responsabilitatile cu privire la asigurarea protectiei datelor cu caracter personal (de exemplu asigurarea confidentialitatii sau a securitatii prelucrarii), în funcție de accesul și controlul efectiv exercitat asupra datelor, atât din punct de vedere contractual, cât și tehnic

Art.14 Intrare în vigoare și modificari.

Aceasta anexa intră în vigoare pe 01 octombrie 2021 și este valabila pâna la modificarea ei de către e-dvv.ro și informarea clientilor în acest sens. Utilizarea contului dupa informarea clientilor înseamna acordul acestor cu privire la acest document.